حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 76 تعداد نوشته های امروز : 0×
افق قم در لیگ دسته اول والیبال ملوان تهران را برد
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
شناسه : 598
3
تیم افق کریمه قم در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال کشور موفق به شکست ملوان تهران شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری ایرنا
پ
پ

به گزارش رضوان انلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد، تیم افق قم با نتیجه سه بر یک میهمان خود ملوان تهران را شکست داد.

 

تیم افق قم ست های اول، سوم و چهارم این مسابقه را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد. تیم میهمان نیز ست دوم دیدار را با برتری خود با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پایان رساند.

 

این دیدار در حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.

 

تیم افق قم با پیروزی در این دیدار با پنج امتیاز در رده نهم و ملوان تهران با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

 

در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال، تیم های رازین پلمیر، افق قم، مقاومت ماکو، عقاب نهاجا، درنالار ارومیه، کود گلفام آمل، ملوان تهران، آرتین، شهرداری آزادشهر، مس مشگین شهر، فولاد مبارکه سپاهان و رعد پدافند در مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

مسابقات دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

 

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۲ نیز به صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۳ را به دست خواهند آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.