حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 76 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهره‌برداری از پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
شناسه : 638
2
پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی شهرستان رضوانشهر با هدف بهبود ضعف برق منطقه افتتاح و وارد مدار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش رضوان انلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: طرح خط چهارمداره مختلط ۶۳ ممیز ۲۳۰ کیلو وُلتی در بخش غربی شهر‌های رشت، انزلی، پره‌سر و رضوانشهر، که از طرح‌های مهم و استراتژیک استانی و کشوری است، با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره‌سر به شبکه و رفع نیاز ۵ ساله‌ی برق منطقه، هفته آینده افتتاح و وارد مدار می‌شود.

 

بهمن داراب زاده، با اشاره به عبور موفقیت آمیز از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۲ افزود: در حالی که تابستان امسال، استفاده از برق در اوقات اوج مصرف تابستانی نسبت به سال گذشته بالغ بر ۴ درصد رشد داشت و از تولید نیروگاه‌های استان پیشی گرفت، اما با همکاری صنایع، مدیریت بهینه مصرف برق را در استان داشتیم.

 

وی، با اعلام آمادگی این شرکت برای حفظ و پایداری شبکه‌ها و خطوط برق در زمستان پیش روی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شاهد افزایش قابل توجه بارش‌ها در پاییز و زمستان امسال خواهیم بود که با برنامه ریزی در شناسایی، ترمیم و بازسازی خطوط، تمهیدات لازم اندیشیده‌شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.